Ženski nogometni klub Radomlje se v letu, ko obeležuje desetletnico svojega delovanja, v prihajajoče izzive podaja z novim generalnim pokroviteljem, podjetjem Medex.
»Bee the change« je slogan podjetja Medex, s katerim se lahko poistovetimo tudi v Ženskem nogometnem klubu Radomlje. Martin Kandus, direktor strategije v Medexu, in Andreja Leskovšek McQuarrie, predsednica Ženskega nogometnega kluba Radomlje, sta s slovesnim podpisom zaveze naznanila medsebojno sodelovanje. Članska in kadetska selekcija bosta odslej nastopali pod tekmovalnim imenom ŽNK Radomlje Medex.
Sodelovanje je rezultat skupne vizije in vrednot – strasti, pomena skupnosti, integritete, inovativnosti in trajnosti. Medex si s klubom želi zgraditi inovativno skupnost, ki bo temeljila na trajnosti. Delijo si strast do opolnomočenja žensk, zdaj pa jim bo skupno tudi ambasadorstvo čebelam prijaznega sveta, katerega del je tudi vrhunski kolesar Tadej Pogačar.
»Iskreno se veselimo, da je Medex, podjetje svetovnega kova, prepoznal športne uspehe, vrhunski mednarodni potencial in pomen ženskega nogometa v naši družbi. Ženski nogomet je v meteornem porastu in polni tribune nogometnih stadionov po celem svetu in naše nogometašice si zaslužijo enako. Ponosni smo, da je Medex v Ženskem nogometnem klubu Radomlje prepoznal partnerja, s katerim deli vrednote in vizijo za boljši in prijaznejši svet, kar nam predstavlja še posebej lepo darilo ob deseti obletnici delovanja kluba. Medex z generalnim pokroviteljstvom omogoča nadaljnjo rast ter uspehe načrtnega in strokovnega dela v ŽNK Radomlje, obenem pa osvetljuje pot tudi drugim uspešnim slovenskim podjetjem, da prepoznajo širši pomen sinergije med družbeno odgovornostjo s podporo dekletom v nogometu in uspešnim poslovanjem. Skupaj z Medexom ponosno uresničujemo moto ›Bee the Change‹,« pravi Andreja Leskovšek McQuarrie.
Sodelovanja in novih skupnih zmag se veselijo tudi v Medexu. »Za nas v Medexu je zelo pomembno, da spodbujamo vzdržnost, trajnost in tudi enakopravnost. To vključuje našo ključno bazo, ženske, tudi kot ciljno populacijo. Z različnimi iniciativnimi si prizadevamo, da spodbujamo ženske in jih opolnomočimo v vseh pogledih. Tudi v športu, konkretno v nogometu. Ženski nogomet vidimo kot super panogo, vendar še vedno razvijajočo vejo v svetovni niši. Veseli smo, da pričenjamo sodelovanje kot generalni pokrovitelj ŽNK Radomlje Medex,« poudarja Martin Kandus, ki verjame, da je lahko Medex vzor drugim slovenskim podjetjem, da podprejo ženske nogometne klube. Celotnemu pogovoru z direktorjem strategije prisluhnite v spodnjem posnetku.
»Bee the change« je obenem tudi osnovno vodilo zavedanja, da se spremembe začnejo najprej v nas samih. To je bil osrednji moto razprave, v okviru »Svetovnega dneva čebel«, ki jo je v sklopu dogodka organiziralo podjetje Medex. Razprava, usmerjena v prihodnost, je poudarila zavedanje o pomenu opraševalcev, ne le čebel, temveč tudi čmrljev, metuljev in muh, ki so odgovorni za kar tri četrtine pridelka hrane. Predstavljena je bilo tudi pomembnost pogozdovanja na degradiranih območjih sveta, kjer je človek, zaradi potrebe po gradbenem materialu, kurjavi in bivalnem prostoru, izsekal gozdove in popolnoma porušil naravno ravnotežje. Zato so se pri Medexu odločili, da skupaj s slovenskim sejalnim projektom Treecelet, posadijo 10.000 medovitih dreves v Tanzaniji
V pogovoru so sodelovali direktorica podjetja, Aleša Mižigoj, dr. Petra Bole, direktorica Muzejev radovljiške občine, ustanovitelj projekta Treecelet, Miha Hrovat ter Ivan Esenko, pisatelj in fotograf. Dotaknili so se pomembnosti ozaveščanja o naravnem sobivanju, saj trenutno človek za dosego svojih ciljev nepremišljeno izrablja naravne vire. Posledica takšnega ravnanja je vsako leto osem milijonov razseljenih ljudi, zaradi poplav in višanja gladine morja. V Evropi pa je prst na področjih, kjer se ukvarjajo z intenzivnim kmetijstvom, na primer na Nizozemskem, opustošena kar 4 metre v globino in bi potrebovala celih 100 let, da bi se obnovila. Največje težave s spremembo delovanja imajo v državah v razvoju, saj v želji nahraniti prebivalstvo ne razmišljajo o ohranitvi narave.
»Bee the change« je osnovno vodilo zavedanja, da se spremembe začnejo najprej v nas samih.
»V podjetju Medex si želimo opozarjati na teme ali delovanja, ki večkrat ostanejo prezrta, pomenijo pa ustvarjanje kvalitetnejšega družbenega okolja in boljšega sožitja z naravo,« sporoča Aleša Mižigoj, direktorica Medexa.
Miha Hrovat, ustanovitelj sejalnega projekta Treecelet, je dodal: »S projektom Treecelet smo na misiji ustvarjanja trajnostnega in poštenega življenja s pomočjo sajenja dreves. Zelo nas veseli, da lahko našo misijo delimo s podjetji, kot je Medex, saj si delimo trajnostne vrednote.«
»O ogroženosti opraševalcev se žal pogovarjamo šele takrat, ko so ti že zares ogroženi. Žal je takrat škoda največkrat težko popravljiva, zato je osveščanje javnosti nujno. Eden od načinov je tudi literatura, ki na poljuden in strokoven način predstavlja svet prijaznih žuželk, brez katerih bi se kolesje življenja kot ga poznamo, ustavilo,« pa opozarja Ivan Esenko, ki je dr. Andrejem Šaleharjem pripravil knjigo Svet opraševalcev, ki so jo izdali pri Čebelarskem muzeju Radovljica.
Dr. Petra Bole, direktorica Muzejev radovljiške občine, pri ozaveščanju javnosti izpostavlja tudi literaturo: »Pravkar je pri Čebelarskem muzeju Radovljica izšla knjiga Svet opraševalcev. Skupaj z Ivanom Esenkom in dr. Andrejem Šaleharjem v knjigi predstavimo zanimiv in raznolik svet opraševalcev ter medsebojne odnose med opraševalci in rastlinami, ki jih ti oprašujejo. Me rastlinami in opraševalci poteka prava ljubezenska zgodba, saj rastline s svojim izgledom, vonjem in barvami prav zapeljujejo opraševalce in tako poskrbijo za svoj obstanek.«
K pogozditvi narave lahko prispevate tudi sami. Kako? Posadite svoj virtualni gozdiček. Več o projektu Medexa in Treecelet na tej povezavi. »Bee the change«!
FOTO: Tomaž Strgar
Comments